dinsdag 15 juli 2014

Dag 12 - Shoppen, zwemmen, nietjes eruit en nog maar weer shoppen

We hebben geen wekker gezet want we hebben niet echt vastomlijnde plannen voor vandaag. Ik lig eerst om half acht een half uurtje wakker maar val daarna weer in slaap, tot een uur of negen. Heerlijk!
Jef is al eerder wakker en geniet van de rust met een kop koffie. 

Op een gegeven moment hoort hij de kinderen wel, maar ze komen de kamer niet uit en blijven op hun kamer spelen. 
Ze denken vast dat als ze uit de kamer komen, ze weer op pad moeten haha. 
Maar dat is niet het geval, we doen lekker rustig aan en ontbijten op ons gemak. 

Jef gaat na het ontbijt met Isabel en Jasper zwemmen en ik ga even winkelen bij de outlet mall vlakbij ons hotel. Deze outlet mall is niet zo groot als de anderen, maar heeft als groot voordeel dat je voor de deur kunt parkeren en het is er erg rustig. De mall ligt naast het hotel waar we vorig jaar in zaten, wat een ideaal hotel eigenlijk besef ik me nu. 

Ik slaag voor 2 hardloopshirts van Nike, het is wel zaak dit na de vakantie rap op te pakkken...

Verder koop ik nog bij Justice een heel gaaf shirt van de film Frozen voor Isabel, samen met nog een boek met posters en een stickervel. Ik besluit dit te bewaren voor haar verjaardag, wast zal ze het gaaf vinden!
Ze zingt namelijk de hele dag het nummer van Frozen " Let it go"  oftewel "Laat het gaan". We worden er echt knettergek van, want we horen het wel heel vaak aan de andere kant is het ook wel een heel tevreden tafereel. We weten nu al wat het nummertje van deze vakantie zal worden...

Bij Gap koop ik nog een bikini en een korte broek voor Isabel, voor gym. De prijzen zijn al erg laag door het feit dat het een outlet mall is, maar de summer sale tikt helemaal aan. 
Daarna ga ik lekker naar het hotel toe, smeer een broodje voor ons allemaal en ga dan snel naar het zwembad om ook nog even te zwemmen. Isabel d'r vriendinnetje was er vanmorgen ook weer, en toen zij weg moest om naar Seaworld vroeg ze of Isabel mee wilde naar Seaworld. Leuk idee, maar helaas vond haar vader het niet goed ;-)

We zwemmen nog wat en later gaat Jef met Isabel alvast terug naar ons appartement. Isabel wil kleuren. 
Jasper en ik vermaken ons nog in het zwembad totdat de man van het hotel wild begint te fluiten. Onweer op komst en iedereen moet het zwembad verlaten. Dat komt op zich niet verkeerd uit, we stonden toch op het punt ook weg te gaan. 

Eenmaal boven gaat Jasper eens even lekker douchen en Jef wast voor het eerst sinds vorige week zondag zijn haar. Het is vandaag tijd om de " nietjes " uit zijn hoofd te laten verwijderen. 
Als we allemaal aangekleed zijn rijden we naar de walk in medical care op de hoek van de straat en gelukkig worden we snel geholpen. 


De arts verzekert ons dat het geen pijn zal doen en inderdaad, binnen no time zijn de nietjes er uit en is het klaar! Pffffff, hoofstuk gat in het hoofd is gesloten. Het is mooi geheeld zien we en de arts bevestigt dit ook. Het was een zeer korte handeling, maar deze kost toch 60 dollar maarliefst. 
Bonnetje maar goed bewaren, voor de verzekering. 

We rijden nog even weer naar de outlet mall waar ik vanmorgen was om Nikes te kopen voor Isabel en Jasper. Isabel heeft geen gymschoenen meer en Jasper kan er ook mee het najaar door. 

We rijden daarna door naar de Florida Mall, hier zijn we nog niet eerder geweest. Het is rond dit tijdstip, zo tussen vier en acht altijd erg druk op de weg en we komen stoplicht na stoplicht tegen. Maar goed, we komen er toch. 
We besluiten eerst te gaan eten bij Ruby Tuesday (het is tenslotte dinsdag) en Jasper vraagt als we om een tafel hebben gevraagd " en, hoe lang moeten we wachten?" Haha, dit keer dus niet en kunnen we gelijk aan tafel. 
Het is niet duur en het eten zeer smakelijk. 

Om een uur of zeven zijn we uitgegeten en gaan we de mall bekijken. Het is erg groot! Ik vind een karretje in de vorm van een auto en hoewel Jasper er nog nauwelijks in past, gaat hij trots zitten. 

Er is hier een M&M winkel en daar lopen we gelijk op af. Vanzelfsprekend vinden Isabel en Jasper fantastisch en ze mogen wat m&m's in een zakje doen. Ze zijn mooi op kleur gesorteerd. 

We zijn voorbereid en hebben de ipads meegenomen; we installeren ze op een lekkere bank en ze vinden het prima. 

Jef en ik gaan naar de Hollister winkel, dat hoort er natuurlijk toch een beetje bij tijdens een vakantie in de USA. 
Hoewel we nog graag nog even langer hadden willen kijken, is het toch echt tijd om naar huis te gaan. Het is bijna 21:00. 
Als we bij de auto komen, heb ik al een donkerbruin vermoeden dat de sleutels niet in mijn tasje zitten. Dat zou wel moeten, want ik hier heen gereden. 
En mijn vermoeden blijkt juist, geen sleutels in m'n tas.... Ook in Jef z'n tas geen sleutels. 
Hmmmmmm, de flitsen van onweer helpen ook niet mee. 

Jasper heeft het daar druk mee, Isabel is zich wat bewuster en maakt zich wat meer zorgen. 
Ik ga terug naar het restaurant want daar zijn we van booth gewisseld omdat we vlakbij de toilet zaten. Daar had ik geen zin in, en toen heb ik om een andere plek gevraagd. Ik hoop van harte dat ik ze toen op tafel heb laten liggen. 
Ik vraag het de serveerster en ze loopt naar achter. Als ze weer terug komt, kijk ik alleen maar naar haar handen en helaas, die zijn leeg. 
Maar gelukkig heeft ze toch goed nieuws, ze hebben ze gevonden maar ze liggen op kantoor en iemand gaat ze halen. Geen idee waar dat kantoor is, maar het duurt erg lang. Ik weet inmiddels dat ze terecht zijn maar Jef natuurlijk niet. Nou ja, dan is hij straks extra blij... :-)

Als ik weer naar de auto loop, druk ik op de ' toeter " knop, dan is het gelijk maar duidelijk haha. 

We rijden terug naar het hotel, het is nu veel rustiger op de weg en we zijn al snel thuis gelukkig. Hup hup, naar bed...morgen weer vroeg op. We gaan waarschijnlijk naar Disney Hollywood studio's!



1 opmerking:

  1. Hey Chantal en Jef, het was weer even een paar dagen geleden dat ik gelezen had maar ben al weer aardig bij ;-) Leuk Chantal, hardloopshirts! Moeten we zeker gaan oppakken want ook bij mij staat het even op laag pitje. Ook in Nederland nu tropische temperaturen. Fijn dat het gat weer goed gedicht is bij Jasper, kan hij weer lekker plonsen ;-)! Liefs Nathaly X

    BeantwoordenVerwijderen